Verksamhetsbeställning

Hos Hjälpmedel Västerbotten kan verksamheter som ingår som avtalskunder hyra vissa hjälpmedel inom vårt upphandlade sortiment.

Beställning till en verksamhet kan göras när:

  • det finns behov av personalstödjande hjälpmedel enligt Arbetsmiljölagen
  • en verksamhet behöver utrustas med ett hjälpmedel
  • ett hjälpmedel ska samnyttjas i en verksamhet

 

För att beställa, fyll i blanketten Verksamhetsbeställning som ligger på Blankettstället.

Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vår kuntjänst. Skicka sedan den ifyllda blanketten via e-post till kundtjänst (se kontaktuppgifter nedan).

Ett svarsmejl kommer att skickas när vi fått din beställning.

 

Vid reparationer och returer av verksamhetsbeställningar, kontakta kundtjänsten så lägger de en arbetsorder. Var noga med att poängtera för kundtjänst att det gäller en verksamhetsbeställning.

Hjälpmedel Västerbotten kundtjänst
E-post
hmv.kundtjanst@regionvasterbotten.se
Telefon
090-785 93 65