Gå till sidans huvudinnehåll
Kontakt
Lyssna

2015-09-23-24 Medborgarservice i kommunen

Planering • Införande • Vidareutveckling

■■ ”En väg in” – fördelar, utmaningar, uppbyggnad och vidareförädling
■■ Styrning och ledning – hur undviker du oklarheter i strukturerna?
■■ Intern förankring – få anställda att se nyttan, ändra tankesätt, arbetssätt och sätta kunden i fokus
■■ Ärendehanteringssystem – så kan du kvalitetssäkra servicen
■■ Hur skapar du ett bra klago-/synpunkts-/anmälningssystem?

Varför ska du gå på Medborgarservice i kommunen?
■■ Lär dig mer om hur Örebro hanterar utmaningarna med att få förvaltningarna att släppa kontrollen och få över en större del av verksamheten till servicecenter
■■ Lyssna till hur kommuner kan samverka för att erbjuda fler och bättre e-tjänster för att effektivisera och öka medborgarservicen
■■ Ta del av hur Skellefteå byggt upp sitt framgångsrika kontaktcenter och deras planer för framtiden!
■■ Nätverka med kollegor från andra kommuner och ta del av deras erfarenheter

Läs mer här!

TRE ENKLA SÄTT ATT ANMÄLA DIG!
www.teknologiskinstitut.se/konferens
info@teknologiskinstitut.se
tel 031-350 55 00

Skriv ut

25 augusti, 2015 |
Jörgen Boström
Jörgen Boström

Bilagor

Kommentarer