Gå till sidans huvudinnehåll
Kontakt
Lyssna

Twitter ger luft under vingarna

Västerbotten Investment Agency rankas på 14:e plats av Financial Times, över bästa organisationer att jobba med digital marknadsföring.
– Att använda digitala medier är ett kostnadseffektivt sätt att nå ut, därför lägger vi mycket kraft på det. Och självklart är det väldigt roligt att få en bekräftelse på att vi lyckas, säger Karolina Andersson, marknadsansvarig.
Läs pressmeddelande

Västerbotten Investment Agency rankas på 14:e plats av Financial Times, över bästa organisationer att jobba med digital marknadsföring.
– Att använda digitala medier är ett kostnadseffektivt sätt att nå ut, därför lägger vi mycket kraft på det. Och självklart är det väldigt roligt att få en bekräftelse på att vi lyckas, säger Karolina Andersson, marknadsansvarig.
Läs pressmeddelande

Skriv ut

20 december, 2012 |
Jörgen Boström
Jörgen Boström

Kommentarer