Informationsmöte inför Världsutställningen i Osaka 2025

Mellan 13 april oxh 13 oktober 2025 äger World Expo rum i Osaka, Japan. North Sweden Cleantech och Region Västerbotten bjuder in till ett informationsmöte där vi berättar mer om eventet och de möjligheter som finns för företag från norra Sverige.

Worldexpo 2025

Datum: 28 augusti 2024
Tid: 14:30
Plats: Clarion hotell i Umeå (Teamsdeltagare kan ställa frågor i chatten)

Agenda

• Introduktion till World Expo och den nordiska paviljongen, Carl Norsten, Business Sweden
  • Erfarenheter och resultat från tidigare delegationer, Föreläsare bekräftas snart
  • Erbjudanden till företagen, Helena Näsström, North Sweden Cleantech
  • Frågestund och intresseanmälan, Carina Eriksson, Region Västerbotten och Helena Näsström, North Sweden Cleantech

Missa inte detta unika tillfälle att ta del av information och nätverka med andra företagare som också siktar på exportmarknaden i Asien.

Kontaktperson: Helena Näsström, helena.nasstrom@ri.se

Digital länk till mötet skickas ut dagen innan till de som anmält att de vill delta digitalt.

Mötet sker genom projektet Innovationskraft för grön omställning som finansieras av Europeiska regionala utvecklingsfonden, Region Västerbotten, Piteå kommun, Skellefteå kommun, Umeå kommun, Örnsköldsviks kommun, RISE, Arctic Business , BizMaker, Uminova Innovation, Piteå Science Park, Skellefteå Science City, PiteEnergi, Övik Energi, Skellefteå Kraft, Umeå Energi, Umeå kommunföretag och Vakin.