Mötesplats Lycksele 2023 - Västerbotten, Föregångare i omställning!

Två dagar om norra Sveriges roll, utveckling och framtid i den gröna omställningen. Nu är anmälan öppen till Mötesplats Lycksele 2023, MPL23.

Grafik för mötesplats lycksele

Vi startar onsdagen den 31 maj klockan 13.00 och avslutar med lunch torsdagen den 1 juni.

För tionde året i rad är Lycksele den naturliga mötesplatsen för alla som jobbar med regional utveckling i Västerbotten. Här möts samhällets alla delar för att informera och inspirera varandra och fortsätta driva utveckling. Enda sättet att lyckas är att göra det tillsammans.

– Världens alla möjligheter finns i norra Sverige idag, men det är inte helt självklart hur vi ska ta tillvara på dessa liksom på allt förtroende som investerats i vår landsända. Därför är det helt avgörande att vi blir ännu bättre på att samverka här i länet, säger: Rickard Carstedt, regionråd Region Västerbotten, om årets kraftsamling, Mötesplats Lycksele.

Datum 31 maj ‒1 juni 2023

Plats Hotell Lappland, Lycksele

Tema Västerbotten, föregångare i omställning

Pris 1.995 kronor. I priset ingår konferenskaffe, middag och avslutande lunch.

Anmälan görs på länken senast den 24 maj 2023!

Boende Du bokar och bekostar ditt boende själv.

Hotell Lappland: använd bokningskod “MPL2023”.

Boka via mail: bokning@hotelllappland.se eller 0950-370 00.

Förtroendevald Region Västerbotten använder bokningskod “Region_politiker_2023”.

First Camp: ansia@firstcamp.se eller 0950-100 83

Park Hotell: 0950-661 80