Välkomna till Samhällsplaneringsdagarna 20-21 mars 2024 i Lycksele!

Välkomna till Lycksele och Hotell Lappland för två intressanta dagar tillsammans med Region Västerbotten, Länsstyrelsen i Västerbotten, länets kommuner och andra samhällsbyggare! Den 20-21 mars 2024 är Västerbottens samhällsplaneringsdagar tillbaka.

Banner samhällsplaneringsdagar

Samhällsplaneringsdagarna, som arrangeras av Region Västerbotten och Länsstyrelsen i Västerbotten, ger möjlighet att träffas över gränserna, lyfta blicken gemensamt och ta del av både inspirerande och matnyttig kunskap. Temat för konferensen ligger även i år på samhällsomvandlingen i norr, med särskilt fokus på utmaningar för ett robust samhällsbyggande, målkonflikter och samverkansbehov.

På konferensens webbsida https://sites.google.com/regionvasterbotten.se/samhallsplaneringsdagarna2024/hem finns mer information och ett preliminärt program. Programmet kommer att uppdateras allt eftersom programpunkterna blir klara.

Hoppas vi ses!

För frågor, kontakta: