NYHETER 2022-06-29

Nu finns ett nytt metodstöd för projektägare

Metodstödet har som syfte att visa hur projekt kan leda till hållbar regional utveckling i Västerbotten.

Two person's hands. Foto: Austin Kehmeier on Unsplash

Vi på Region Västerbotten vill stödja projekt att gå från utmaningar och behov till ett önskat sluttillstånd. Vi vill erbjuda projektägare möjligheter att ansöka om medfinansiering till utvecklingsprojekt och vi vill även hjälpa till med råd och tips. Av de anledningarna har vi nu tagit fram ett metodstöd för att visa hur projekt kan leda till hållbar regional utveckling i Västerbotten.

Metodstödet finns att ladda hem här: Metodstöd Region Västerbotten

Vi hjälper er!

Vid frågor om detta eller vid övriga frågor om projekt och önskemål om vägledning i projektplaneringen, ta kontakt med din projektstrateg.

Kontaktinfo finns här: regionvasterbotten.se/finansiering/regionala-projektmedel/kontakta-oss